wtorek, 15 marca 2011

Początek nowego tygodnia.

Nowy tydzień zaczynamy od dalszego czekania na NIP. Fenomenem ostatniego tygodnia był fakt wystawienia nam przez Urząd Statystyczny dwóch numerów REGON. Jak to się stało? KRS solennie zapewniał, że nie wysyła dokumentów do Urzędu Skarbowego i Statystycznego , gdyż nasza fundacja nie ma działalności gospodarczej , dokumenty wysłał. I tak musiałem jechać wykasować drugi numer i próbować dojść do kogoś w US. Pewnie i tak będę musiał czekać na list z US , by udać się do nich i korygować. Tak to już jest z naszą biurokracją. Dość już o mozole życia codziennego.

W organizacji Sektor 3 pomagającej takim fundacją jak nasza, zaproponowano mi szereg doradców z zakresu prawa, księgowości. Zapisałem też członków naszej fundacji na dwa ciekawe szkolenia z zakresy budowania finansów organizacja i zarządzania organizacją. Lada dzień powinna ruszyć nasza stronka. Mamy już projekt wizytówki i papieru firmowego. Do szczęścia brakuje nam tylko NIP-u i prospektów. Mam nadzieję , że i to uzyskamy w ciągu kilku dni.

Odświeżyliśmy też nasze kontakty z WSB. W kwietniu będziemy mieli gościnny wykład o Mongolii i naszej fundacji.

Wczoraj wpadłem na pomysł znakowania rowerów, ale na razie odkładam ten pomysł. Trzeba się zająć organizacją bieżących projektów. Przed nami początkowy kontakt z mediami i szukanie środków finansowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz